Koszyk (0)
Razem: 0,00 zł
Dla kupujących Dla sprzedających
  • 1. Jak kupić (kupowanie bez logowania i z logowaniem)

    Nie musisz się rejestrować by dokonać zakupu. Po kliknięciu w przycisk KUPUJĘ wystarczy wpisać swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres email, adres dostawy i uiścić opłatę. Jeśli jednak chcesz mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu , wystarczy kliknąć tu i uzupełnić krótki formularz. Po dokonaniu rejestracji nie będziesz musiał przy każdym zakupie wypełniać danych teleadresowych potrzebnych do wysyłki towaru.

  • 2. Jak wygląda zwrot towaru

    Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 02.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 10 dni od daty wydania towaru. Cała cena produktu zostanie Ci w całości zwrócona przez sprzedawcę po odesłaniu towaru na adres ustalony ze sprzedawcą. Sprzedawca ma prawo nie przyjąć zwrotu rzeczy wykonanych na zamówienie lub jeśli jest on osobą prywatną, nie prowadzącą działalności gospodarczej.

  • 3. Kiedy przyjedzie moja przesyłka (kiedy zostanie wysłana)

    Aby uzyskać informację dotyczące wysyłki zamówionego produktu, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą przez email lub telefon podany w emailu informującym o zakupie produktu.

  • 4. Zmiana z konta Kupującego na konto sprzedawcy

    Aby zmienić konto z Kupującego na konto sprzedawcy i móc sprzedawać swoje produkty w conceptliving.pl wystarczy zalogować się w serwisie i w zakładce „moje konto” przejść do „zostań sprzedawcą” i potwierdzić swoje dane.

  • 5. W panelu „moje zakupy” nie ma danych o zakupionych przedmiotach, mimo iż zostały opłacone

    Oznacza to, że kupiłeś produkt bez rejestracji w serwisie. Nawet, jeśli po zakupie i uiszczeniu płatności dokonałeś rejestracji i założyłeś konto w conceptliving.pl wcześniej dokonane zakupy nie będą widoczne w panelu „historia zakupów”.

  • 6. Jakie są rodzaje wysyłki

    Każdy ze Sprzedawców sam ustala w jaki sposób produkty są wysyłane - aby poznać szczegóły, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą po dokonaniu zakupu.

  • 7. Jakie są metody płatności

    Za wszystkie zakupy zapłacisz za pośrednictwem przelewy24.pl. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

  • 8. Jak skontaktować się ze Sprzedawcą

    Skontaktować się ze sprzedawcą możesz dopiero po zakupie jednego z jego produktów. Jeśli jednak masz do niego jakieś pytania przed zakupem - wyślij email na: kontakt@conceptliving.pl, a my zrobimy wszystko, aby Ci pomóc :)

  • 1. Kto może sprzedawać w CL i jak dołączyć

    Zależy nam, by zachować wyjątkowy wymiar serwisu conceptliving.pl. Chcemy, by było to miejsce bezpieczne i jednocześnie przyjazne zarówno użytkownikom, jak i współpracującym z nami sprzedawcom. Sprzedawać w conceptliving.pl mogą właściwie wszyscy, o ile ukończyli 18 rok życia. Zarówno osoby znane już szerszej publiczności, jak i twórcy dopiero rozpoczynający swoją przygodę ze sztuką i designem. Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz klikając tutaj.

  • 2. Jak będę otrzymywał wpłaty od Kupujących

    Jeśli jesteś sprzedawcą w serwisie conceptliving.pl, po założeniu konta w serwisie conceptliving.pl, będziesz mógł założyć konto u operatora płatności obsługującego płatności użytkowników serwisu conceptliving.pl, służące Twojej identyfikacji dla potrzeb przekazywania płatności od Kupujących. Konto u operatora płatności jest niezbędne do otrzymywania przez Ciebie zapłaty od Kupujących za nabywane od Ciebie towary. Poza założeniem konta musisz poddać się również czynnościom weryfikacyjnym wymaganym przez operatora płatności, a w szczególności udostępnić mu numer swojego rachunku bankowego i zweryfikować go.

  • 3. Jakie są warunki sprzedaży

    Na conceptliving.pl wystawianie produktów zawsze będzie bezpłatne, tak jak promocja i działania marketingowe, które zapewnia serwis. Jedyną opłatą, jaką uiszczasz, jest prowizja od sprzedaży produktu.

  • 4. Jakie produkty mogę sprzedawać + kategorie

    Na conceptliving.pl możesz wystawić produkty z kategorii: meble, sztuka, dodatki. Każda z kategorii jest podzielona na szczegółowe podkategorie, tak, aby ułatwić ci wystawienie produktu w odpowiednim dziale. Zawsze chętnie słuchamy dobrych rad - jeśli uważasz, że w conceptliving.pl brakuje jakiejś podkategorii, wyślij email ze swoją propozycją na adres: kontakt@concepliving.pl

  • 5. Jak się rozliczamy

    Prowizja od sprzedaży naliczana jest na bieżąco, z chwilą potwierdzenia przez operatora płatności zapłaty za towar przez Kupującego. Zapłata prowizji od sprzedaży następuje za pośrednictwem operatora, który automatycznie pobierze należną prowizję od sprzedaży i przekaże ją do nas, a pozostałą kwotę przekaże Tobie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie korzystania z serwisu conceptliving.pl. Do 10 dnia każdego miesiąca na Twój adres zostanie przesłana faktura.

  • 6. Jak wygląda zwrot towaru

    Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 02.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 10 dni od daty wydania towaru. Sprzedawca ma obowiązek, w przypadku wyrażenia chęci zwrotu towaru przez Kupującego i przesłania przez niego na adres sprzedawcy towaru w stanie nienaruszonym, do przelania Kupującemu całej wpłaconej kwoty. Potwierdzenie tego przelewu należy wysłać w pliku .pdf na email: kontakt@conceptliving.pl, podając ID zamówienia- prowizja zostanie zwrócona w ciągu 3 dni roboczych na konto sprzedawcy za pośrednictwem przelewy24.pl.

  • 7. Na moim koncie przelewy24 nie ma pieniędzy, mimo otrzymania emaila o tym ze zostały wpłacone

    Najprawdopodobniej założyłeś dodatkowe konto na przelwy24.pl i nie logujesz się na to przydzielone Ci automatycznie przez conceptliving.pl. Skontaktuj się z przelewy24.pl lub napisz do nas na: kontakt@conceptliving.pl.

  • 8. Jakie są rodzaje wysyłki

    Każdy ze Sprzedawców sam ustala w jaki sposób produkty są wysyłane - w opisie produktu powinno być określone, czy jako Sprzedawca korzystasz z usług poczty czy kuriera, jaką przesyłką zostaną nadane poszczególne produkty, oraz w ciągu ilu dni od opłacenia zamówienia wyślesz produkt. Na conceptliving.pl nie ma możliwości wysłania produktów za pobraniem.

  • 9. Jakie są metody płatności

    Na conceptliving.pl nie ma możliwości wysłania produktów za pobraniem, jedyną formą płatności jest przedpłata na konto za pośrednictwem przelewy24.pl

Zapisz się na newsletter conceptliving.pl
i otrzymaj bon rabatowy o wartości 20 zł

* Rabat obowiązuje przy zakupach za min. 200 zł i nie łączy się z innymi promocjami

ładuje..